ro
ru en
Pavel Zingan. Din Caucaz la Odessa cu un Renault Captur în doar 3 minute

 

Citiți despre test drive-ul cu scopul de a explora și cunoaște mai multe despre Renault Captur.

Începutul poveștii

La început de săptămână, am primit un apel de la Renault și mi-au propus să fac un test drive în stilul meu pentru Renault Captur.

Am fost de accord. La ultimele două test drive-uri, am condus mașini care, ar fi putut juca rolul unui troleibuz sau autobuz într-un thriller. Îmi plac FOARTE mult astfel de mașini atunci când conduc în afara orașului. Să fii șoferul unui tanc confortabil este atât distractiv, cât și sigur.

În viața reală la oraș mereu sunt grăbit, mereu trebuie să mă strecor, să mă avânt și să mă încadrez. În același timp, trebuie să nu îi deranjez pe ceilalți și să-mi păstrez aripile și bara (de la mașină) intacte.

O mașină compactă care accelerează rapid la primii 59 km/h de la semafor (eu nu încalc regulile de circulație) - este ceva ideal pentru oraș

Renault Captur este exact așa.

Cum să-i evidențiez dimensiunile, m-am gândit eu?

Pentru un indiciu, am apelat către Fyodor Yevstigneev, un prieten bun care este și ghidul meu preferat în Moldova. Artistic și îndrăgostit de profesia sa, și un cunoscător desăvârșit al Chișinăului.

Îi scriu lui Fyodor: "Ajutor, am nevoie de un loc în Chișinău cu străzi foarte înguste". După ceva timp, am primit răspuns de la Fyodor, sub formă de o hartă "desenată". Acesta este harta.

Caucaz? 1,2,3? Odessa? În Chișinău? Unde este asta?

Dar cu map.md totuși l-am găsit. Este aproape de casa mea, lângă Ciuflea. De acolo pornim.

Hai să te vedem, Captur

În timp ce conduceam spre Ciuflea din showroom-ul Renault, am reușit să mă obișnuiesc complet cu mașina. Noroc că eu conduc o mașină aproape la fel, doar că la mine motorul are 150 de CP natural aspirat, iar aici are 130 de CP turbo. Consumul pe 100 km este puțin mai mic, iar în ceea ce privește performanța, nu am pierdut nimic, ba chiar am câștigat. Turbo-ul oferă o accelerație bună și micul Captur se descurcă foarte bine în traficul urban.

Ar fi dificil să stai în spatele șoferului (184 cm), aceasta cu siguranță nu este o mașină pentru a transporta 4 jucători de baschet. Pentru o persoană ca mine, care conduce aproape întotdeauna singur, sau pentru o domnișoară, aceasta este o mașină perfectă.

Recunosc, nu sunt obiectiv când vine vorba de mașini compacte și rapide. În plus, designul interior este foarte bun iar monitorul este foarte confortabil.

Din Caucaz până la Odessa

Am pornit de la Ciuflea. Imediat după ce am întors la stânga, mi-am dat seama la ce se referea Fyodor. Nu poț spune că strada este îngustă, dar pentru mașini este foarte strâmtă. Două SUV-uri mari ar bloca această stradă.

Voi posta câteva poze. Este pentru prima dată când vin în acest loc din Chișinău. Locuiesc în oraș de 57 de ani, dar nu am fost niciodată aici. Sunt străzi mai largi, dar unele locuri sunt exact potrivite pentru Captur, o mașină mai mare nu ar putea trece prin ele.

Am încercat mașina pe o pantă. Captur a urcat-o cu încredere. Nu pare atât de abrupt în fotografii, dar în realitate am ieșit din mașină și am mers să văd cum arată drumul, pentru că nu-l vedeam de la volan. În 10 minute am parcurs toate străzile din jur.

Turul Caucazului și al Odessei la Chișinău s-a încheiat. Captur mi-a plăcut și s-ar putea să vă placă și prețul.

21.700 de euro și o garanție de 3 ani sau 100.000 de kilometri. Acesta este prețul versiunii de top cu transmisie automată.

Sunati la showroom la numarul 022 205 888, și înscrieți-vă pentru un test drive, sau mergeti la Fyodor pentru o excursie.

Pavel Zingan

.
Для доступа ко всем материалам проекта необходимо войти в свой аккаунт
Login in Member zone
Забыли пароль?
У вас нет доступа?
Изменение пароля
Login in Member zone